Metin2 Fishing Bot (PY HİLESİ) TR-PVP Çalışmaktadır! [Videolu-Virüstotalli]

Metin2 Fishing Bot Hilesi geldi! Artık balık botu açabileceksiniz! Üstelik TR ve Pvp'de çalışmaktadır.Korumalı pvp serverlerde .py engellemesi yoksa hile çalışmaktadır, varsa çözüm hayla bulunamamıştır, fakat temiz keyloggersiz, ve virüssüz güvenli bir hileyi sizlere paylaşıyoruz.Winrarin içerisinde sadece  .py dosyası var , .py dosyasından virüs olmaz heralde, ama ben sizlere yinede virüstotal çıkarttım.Ayrıca arkadaşlar, eğer .py uzantılı hileler siliniyorsa, bildiğiniz injectörle belki inject edilebilir (oyuna girdikten sonra) korumalı serverlerde denenmemiştir fakat hile %100 çalışıyor.

DİKKAT! HİLEYİ İNDİRME LİNKİ EN ALTTADIR.


NOT : HİLEYİ BEN YAPMADIM, BAZI KENDİNİ BİLMEZLER MAZERET BULMASIN YUKARIDAKİ VİDEOYU İZLEMENİZİ ÖNERİYORUZ.



HİLE HAKKINDA ;

Hile hangi serverlerde çalışır?

TR VE PVP DE ÇALIŞMAKTADIR.

Peki nasıl çalıştıracam?

fishingbot.py dosyasını oyunun içine atınız.

Hile korumalı serverlerde çalışmakta mı?

Eğer hile koruması .py ve .pyc uzantılı hielelri engelliyorsa 
maalesef çalışmamaktadır.Bu zamanda zor bulunmaktadır.

İnjectörle açabilirmiyim?


Sanmıyorum, ama deniyebilirsiniz.


RarŞifresi: excelans 

HİLE İNDİRME LİNKİ VE VİRÜSTOTAL :
http://s3.dosya.tc/server3/gjgg3h/fishingbot.rar.html (İNDİRME LİNKİDİR.)
https://www.virustotal.com/tr/file/72d455890aa12483a3bed2dab692ca6b18a347265043d3f18312200201f4425d/analysis/1434798656/ (VİRÜSTOTAL LİNKİDİR.)




Google Plus ile Paylaş

Kısaca: Unknown

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.

1 yorum: